جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
ده نکته کلیدی طراحی وب که کاربران باید بدانند و درک کنند
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 9 دقیقه

ده نکته کلیدی طراحی وب که کاربران باید بدانند و درک کنند

طراحی وب همیشه در حال تغییر است . هر روز تمایلات جدیدی ظهور می کند. به نظر می رسد الگوریتم های گوگل همیشه دیگران را مجبور به سازگار شدن با آنها میکنند. SEO ، طراحی وب و دستگاه هایی که مردم استفاده می کنند ، افق دید طراحی وب را هر روز گسترش می دهند. همه اینها می تواند برای کاربران طراحی وب خسته کننده به نظر برسد.

اگر شما یک کاربر طراح وب هستید، یا به دنبال ساخت وب سایت خودتان هستید در درجه اول  باید روی چند حوزه کلیدی تمرکز کنید وسعی کنید ابتدا به طور کامل آنها را بشناسید و درک کنید.ما آنها را برایتان لیست کردیه ایم:

روی برند خودتان بمانید

گرایشات می ایند و می روند. عناصر طراحی وب در یک دوره یک ساله به میزان قابل توجهی تغییر می کنند اما برند شما خیر. نام تجاری تان چیزی است که شرکت شما را منحصر به فرد می کند. اگر یک گرایش با پرسنالیتی شرکت شما مطابقت ندارد از دست زدن به چنین اقدامی پرهیز کنید.

روی تغییراتی که تکمیل کننده ماموریت و هدف سازمان شماست تمرکز کنید. این کار به شما کمک می کند که به روز رسانی های مناسب و معنی دار را پیدا کنید و گوگل برای تطابق تان به  شما جایزه میدهد.

در طراحی رسپانسیو سرمایه گذاری کنید

با گذشت زمان استفاده مردم از دستگاه ها بیشتر و بیشتر می شود. اگر وب سایت شما نمی تواند با این بازدیدکنندگان به صورتی ساده و یکپارچه سازگار شود بخش بزرگی از مشتری یان خود را از دست خواهید داد. روی توسعه وب سایتی که در هر صفحه ای جای می شود تمرکز کنید. طراحی رسپانسیو یک ضرورت است.

روی میزبانی وب قابل اعتماد سرمایه گذاری کنید

با اینکه طراحی تغییر می کند اما برخی از جنبه های وب سایت ها ثابت باقی می ماند. بدون یک هاست قابل اعتماد ، با مسائل زمان بندی مواجه می شوید و نمی توانید از پلت فرم تان به طور کامل استفاده کنید. یک هاست خوب، بک آپ گیری منظم، ارتقا خودکار و مقیاس پذیری را پیشنهاد می کند. وقتی به نبال یک هاست هستید شرکتی با سابقه قوی را پیدا کنید.

روی سادگی تمرکز کنید

سادگی فراتر از یک دید واضح از وب سایت شما و تجربه کاربری است.مطمئن شوید سایت تان می تواند با جزر و مد گرایشات سازگار شود. شما باید به سادگی قادر به تغییر جنبه های طراحی تان مانند محتوا و دیگر جنبه های یک صفحه از دفترکارتان بدون نیاز به کمک گرفتن از یک توسعه دهنده باشید.به دنبال یک شرکت توسعه دهنده وب سایت باشید که ابزارهای مورد نیازتان (مثلا یک سیستم مدیریت مجتوای جامع) برای سفارشی کردن سایت تان در آینده را به شما پیشنهاد دهد.

روی یک تیم وب سایت نظری سرمایه گذاری کنید

چه شما یک تیم وب سایت در خانه دارید چه روی یک آژانس تکیه دارید شریکی دارید که اهداف بلند مدت بیزینس شما را می فهمد . وب سایت ها عموما یک طول عمر 2-4 ساله دارند بدین معنی است که باید حضور انلاین تان را به روز رسانی کنید. اگر تیم وبی را انتخاب کنید که مطمئن هستید هم امروز و هم در آینده به شما کمک می کند می توانید خود را از زوال آهسته و اجتناب ناپذیر محافظت کنید.

امنیت بالاترین اولویت است

امنیت انلاین یک سرمایه گذاری در شرکت و آینده وب سایت شما است. یک نقض امنیتی می تواند اطلاعات مربوط به مشتری تان را به خطر بیندازد ، چشم انداز سئو سایت شما را تغییر دهد و اثرات منفی دیگری روی استراتژی وب سایت شما بگذارد. پلاگین های امنیتی، بک آپ های سیستم و بررسی های امنیتی معمول می تواند به شما در جلوگیری از یک حادثه امنیتی ویرانگر یاری رساند.

هرگز لینک ها را فراموش نکنید  

با اینکه این بخش سرگرم کننده نیست، اما برای اطمینان از صحت عملکرد لینک ها، آنها را بررسی کنید. لینک هایی که به صفحه مناسب نمی روند یا کیفیت شان ضعیف است به بازدیدکنندگان برای خواندن محتوای وبلاگ شما کمکی نمی کنند. ساختن لینک برای بهبود سئو هم نتیجه عکس خواهد داشت. گوگل مرتبا در حال سرکوب کردن استراتژی ساخت لینک های نادرست است.

روی لینک های طبیعی که مرتبط هستند و کیفیت مناسبی دارند تمرکز کنید. ممکن است بخواهید روی بررسی backlink برای رسیدن به تصویر واضحی از ساختار لینکهای شما که در حال حاضر استراتژی کلی سئو شماست سرمایه گذاری کنید.

روی شیوه های سئوی جاری متمرکز بمانید

سئو دائما در حال تغییر است و همیشه باید یک استراتژی بلند مدت برای هر بیزینسی با یک حضور انلاین باشد. زمانی برای درک کلمات کلیدی که مخاطب شما آنها را جستجو می کند بگذارید و اصول اساسی سئو که بر ساختار وب سایت حکومت می کند را به یاد داشته باشید. مطمئن شوید که از هدرهای منحصر به فرد، meta-description و دیگر روش های مبتنی بر سئوی قوی برای دسترسی موفقیت امیز به بازار استفاده می کنید.

ناوبری ساده

بازدیدکنندگان سایت به کلیک کردن در چند صفحه ی سایت برای پیدا کردن اطلاعات مورد نیازشان علاقه ندارند. سعی کنید دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیاز را با سه کلیک فراهم کنید.

روی محتوا سرمایه گذاری کنید

محتوای آنلاین عمر کوتاهی دارد. ممکن است آنچه که امروز روی سایت ارسال می کنید چند هفته قبل قابل دسترسی یا مرتبط نبود. محتوا با جمله بندی مجدد آن، گسترش آن، و تغییر عناوین بازیافت کنید و دائما به دنبال یک دید تازه برای ارائه به مخاطبین تان باشید. به روز رسانی منظم محتوا یک تاکتیک سئو بادوام است که به نفع کسب و کار شما در آینده است.

اجتماعی باشید

بسیاری از مردم وب سایت ها را از طریق لاگین کردن به صفحات اجتماعی پیدا می کنند. اگر شرکت شما در صفحات اجتماعی محتوا ندارد مورد توجه قرار نخواهد گرفت. هنگامی که شما هر نوع محتوایی را روی رسانه های اجتماعی ارسال می کنید و مشتریان هدف تان را که به طور منظم از پلت فرم رسانه اجتماعی استاندارد استفاده می کنند ، تحلیل می کنید مطمئن می شوید که وب سایت اصلی شما همیشه در دسترس است.

اعتبار آنلاین خود را مدیریت کنید

هر کس که حضور آنلاین دارد ، اعتبار آنلاین هم دارد. با طبیعت ویروسی برخی محتواها، یک پست منفی ممکن است آسیب های جدی به شرکت شما بزند.

مطمئن شوید که می دانید، اینترنت در مورد شرکت  شما چه می گوید و نشان  دادن هر نظر منفی به سرعت و به صورت حرفه ای امکان پذیر است. سعی کنید برای کمرنگ کردن نظرات منفی ، تعاملات مثبت را پر رنگ تر کنید. مخاطب شما باید به آنچه که شما به صورت آنلاین می گویید اعتماد کند.

خطرات را محاسبه کنید

زنده ماندن و پر رونق ماندن در اینترنت دو چیز متفاوت هستند. حتی اگر خودتان 5 سال هم به وب سایت تان سر نزنید می دانید که هنوز هم بازدید کنندگانی دارید اما ممکن است انها به شما برای رسیدن به اهداف تان کمکی نکنند. راکد ماندن ارزش دارایی شما را کاهش می دهد.

با در نظر گرفتن یک ریسک محاسبه شده در طراحی تان یا یک کمپین بازاریابی جالب،  وب سایت تان برای شما کارمی کند. ترافیک بیشتر می تواند سایت شما را به حرکت در اورد ، می توانید اطلاعات را برای تغییرات آتی تجزیه و تحلیل کنید.

و در پایان !

وب سایت شما نماینده آنلاین شرکت شماست. ممکن است تنها فرصت شما برای تعامل با یک شخص در حال حاضر و در اینده باشد. برای تضمین حضور آنلاین تان ، مطمئن شوید که با مخاطبین، خوانندگان و مشتریان تان تعامل دارید. حرکت رو جلوی تان را در هر جنبه ای از استراتژی آنلاین تان که تنها راه انلاین ماندن تان است ، حفظ کنید.برای دیدن نتایج جنبه های ضروری را تطبیق داده و تکامل ببخشید.

خبر خوب این است که می توانید یادگیری و توسعه عاداتی که به شما کمک خواهند کرد را شروع کنید. با سئو درگیر شوید، با حرفه ای ها شریک شوید، و محتوا را به صورت منظم توسعه دهید تا به مخاطبین شما بیفزاید . همه این نکات می تواند به تلاش انلاین شما کمک کند و حضور شما در آینده را تضمین کند. 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

5 سال پیش
/@mahin.kiyan.68

کارشناس ارشد مهندسی نرم افزار . زمینه مورد علاقه من برنامه نویسی اپلیکیشن هستش و زمینه تحقیقاتی ام شاخص گذاری فایل ها در سیستم های ذخیره سازی مقیاس بزرگ توزیع شده است . با دنیای وب به تازگی آشنا شدم و هنوز اول راهم .

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید