جشنواره عیدانه راکت | عضویت ویژه راکت برای آخرین بار | افزایش قیمت‌ها از سال جدید | و ...

مشاهده اطلاعات بیشتر...
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
10 رویداد سئو و بازاریابی وب در سال 2016
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 3 دقیقه

10 رویداد سئو و بازاریابی وب در سال 2016

بالاخره سال پر فراز و نشیب 2015 با پیشی گرفتن گوشی های هوشمند در مقدار جستجو نسبت به دسکتاپ به پایان رسید. از همین رو سایت های بسیاری می بایست که استراتژی سئوی موبایل خود را تقویت کنند. همچنین در سال 2016 برای سئو و بازاریابی وب مواردی قابل تامل میباشند که ذکر آن ها خالی از لطف نیست.

1. گوگل روند ارائه پاسخ سریع در نتایج جستجو را بصورت تعاملی تر ادامه خواهد داد.

2. ایندکس های توییتر در نتایج موتورهای جستجو بیش از پیش رشد خواهند داشت. امسال درصد قابل توجهی از توییت ها، هشتگ ها و پروفایل ها در نتایج جستجوی گوگل قرار میگیرند.

3. اتحادیه اروپا در اقدامی کاملا قانونی خواستار تغییرات اساسی در نتایج جستجو برای کاربران اروپایی توسط گوگل خواهد شد.

4. ضرورت و اهمیت استفاده از SSL / HTTPS در URL بخصوص برای سئوی موبایل بسیار افزایش پیدا میکند.

5. کمپین های تبلیغاتی بطور فزایده ای در انواع پلتفرم ها توسعه پیدا میکنند. در این میان سال 2016 تبلیغات هوشمندانه تری را برای کاربران گوشی های هوشمند شاهد خواهیم بود.

6. پین شدن در پینترست بسیار حائز اهمیت قرار میگیرد. شبکه های اجتماعی در سال 2016 تاثیری باورنکردنی بر روی سئو سایت میگذارند. همچنین کمپین های تبلیغاتی اجتماعی نقش ویژه ای را در تجارت الکترونیک ایفا میکنند.

7. امسال شاهد ادغام شدن شرکت های بزرگ و ظهور استارتاپ های بسیاری خواهیم بود. با این حال شرکت ها همواره بدنبال استقلال خود بوده اند و خواهیم دید که امسال چطور از پس مدیریت کسب و کار خود برمی آیند!

8. برای ارتقای رتبه سایت خود در گوگل یک سایت کاربرپسند از هر لحاظ ایجاد کنید! رعایت اصول و استاندارد بدور از فریب موتور جستجو، برای ایجاد یک وبسایت با کیفیت در سال 2016 بیش از پیش مورد اهمیت قرار میگیرد. محتوای باکیفیت و خواندنی پایه و اساس سئو میباشد.

9. شناخت مخاطب هدف جزو معیارهای مهم و موثر در سال 2016 برای پیشرفت جایگاه وبسایت در نتایج بشمار می آید. لازمه ی این مهم مسلما استراتژی محتوایی منسجم میباشد. بازدید کمتر اما هدفمند مخاطبان، از مطالب وبسایت بسیار ارزشمند تر از بازدید بالا بدون مشخص بودن مخاطب میباشد.

10. وب برندینگ در سال 2016 از سوی گوگل بسیار اهمیت پیدا میکند. بهینه سازی هدفمند وبسایت روی کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار و البته مهمترین فاکتور، محبوبیت بین مخاطبان هدف مراحل اساسی برندسازی میباشد. ایجاد و پیاده سازی سند برندینگ مختص کسب و کارتان همواره جزو واجبات استارت آپ های آینده دار بوده و  ضمنا تاکید میکنم برندسازی فقط به معرفی یک "لوگوی زیبا" خلاصه نمیشود! 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@varasp

همیشه بزرگترین تفریح زندگیم کار کردن راجبه علایقم بوده و خلاقیت در حوزه IT که نمود عینی اش در برنامه نویسی وب آشکار هست، من رو شگفت زده میکنه. استاندارد وب، اصول seo و دیزاین پترن ها مسایلی هستند که دنبال میکنم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید