معرفی 10 افزونه محبوب وردپرس - بخش اول
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 4 دقیقه

معرفی 10 افزونه محبوب وردپرس - بخش اول

با سلام خدمت دوستان همینطور که اطلاع دارید وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا تحت زبان php است که خدمات خوبی رو به کاربرانش ارائه میده ، یکی از این خدمات افزونه ها هستند که امروز میخوام چند افزونه محبوب در این سیستم رو معرفی کنم .

1- افزونه contact form7

یک فرم ساز بی نظیر ، شما با این افزونه به راحتی می تونید یک فرم ایجاد کنید از ویژگی های مثبت این افزونه سبک بودن این افزونه می باشد و دیگری این که شما می تونید فرم های این افزونه رو در هر جای سایتتون قرار بدید ! 

صفحه دانلود این افزونه : https://goo.gl/hi6Bo4

2- افزونه Yoast WordPress SEO Plugin 

اگر بدنبال این هستید که سایتی که دارید سئو خوبی داشته باشه این افزونه کمک بسیار زیادی به شما میکنه این افزونه با آنالیز مطالب ارسالی سایت ، به شما کمک می کند که مطالبی با سئو بالا بنویسید از ویژگی های این افزونه به ساخت نقشه سایت ، مدیریت کامل بر مطالب شما  و ... می باشد .   

صفحه دانلود این افزونه : http://goo.gl/KvR2Pu

3- افزونه Revslider 

ساخت یک اسلایدر حرفه ای با افزونه Revslider ، با کمک افزونه این افزونه می تونید یک اسلایدر با بی نهایت تصویر برای سایت خودتون طراحی کنید ، این اسلایدر کاملا واکنش گرا (Responsive) می باشد 

صفحه دانلود این افزونه : http://goo.gl/F9qK1s

4- افزونه Woocommerce

 

فروشگاه ساز ووکامرس یک افزونه تحت سیستم وردپرس است که پلاگینی جهت طراحی فروشگاهی مجازی از قبیل فروش فایل ، فروش محصولات فیزیکی و هر آنچه که شما از یک فروشگاه اینترنتی انتظار داشته باشید رو فراهم میکنه .  

صفحه دانلود افزونه : https://goo.gl/bue2vl

5- افزونه Nextgen Gallery

 ساخت گالری عکس با افزونه Nextgen Gallery ، اگر می خواهید که یک گالری عکس در وب سایت خود داشته باشید حتما این افزونه رو نصب نمایید ! خوشبختانه این افزونه در مخزن وردپرس فارسی سازی شده که کار رو برای کاربران ایرانی این افزونه ساده میکنه . 

صفحه دانلود این افزونه : https://goo.gl/rzIUsj

6- افزونه bbpress 

طراحی یک انجمن حرفه ای ! این افزونه شما رو از کد نویسی زیاد جهت طراحی انجمن در وردپرس بی نیاز میکنه ، این افزونه داری یک پنل حرفه ای جهت مدیریت انجمن و تنوع قالب زیاد است . شما درکنار سایتتون  می تونید با افزونه bbpress یک انجمن حرفه ای هم داشته باشید . 

صفحه دانلود افزونه : https://goo.gl/pIwJYO

7- افزونه Captcha by BestWebSoft

با رشد روز افزون اسپمر ها و ربات های هک کننده سایت های وردپرسی و ارسال نظرات اسپم و پایین آوردن سرعت سایت بهترین راه مقابله با این مشکلات افزونه captcha می باشد . این افزونه با گذاشتن کلید واژه امنیتی در فرم ها ، امنیت سایت شما رو تا حدودی مقابل این اسپر ها تضمین میکنه . 

صفحه دانلود افزونه : https://goo.gl/57bP4U

8- افزونه WP-DB-Backup

از سایت وردپرسی خودتون نسخه پشتیبان تهیه کنید و در کامپیوتر یا پست الکترونیکی خودتون ذخیره کنید شما می تونید به صورت روزانه ، هفتگی ، ماهانه از دیتابیس خودتون نسخه ی پشتیبان تهیه کنید . 

صفحه دانلود افزونه :  https://goo.gl/ie8mNU

9- افزونه WP Super Cache

اگر به دنبال این هستید که سرعت سایت خودتون رو چند برابر کنید حتما این افزونه رو امتحان کنید یکی از مهم ترین موارد در افزایش سئو سرعت سایت است ، این افزونه با حداکثر سرعت سایت شما را لود می کند . 

صفحه دانلود این افزونه : https://goo.gl/YmQJfT

10- افزونه Contextual Related Posts

حتما مشاهده کرده اید که در انتهای مطالبی چند مطالب مشابه دیگر نیز نمایش داده می شود ، این افزونه وظیفه ی چنین کاری را دارا می باشد که به دو صورت متنی یا تصویری پست های مرتبط سایت شما را به کاربر پیشنهاد می دهد . 

صفحه دانلود افزونه : https://goo.gl/tYotvP 

امیدوارم لذت برده باشید .
موفق و پیروز باشید ... 

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@faridmohamadi1902

دانشجو نرم افزار با 3 سال سابقه فعالیت در زمینه مباحث مبتنی بر وب

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

فرید محمدی

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات