فریم ورک ایرانی css رکسانا
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 1 دقیقه

فریم ورک ایرانی css رکسانا

در این پست میخوام یکی از فریمورک های ایرانی css را به شما معرفی کنم که بنظرم این افراد کار بسیار خوبی رو انجام دادن ، خوب از این جهت که در این راه قدم برداشته اند چون در ایران توسعه دهندگان خیلی خیلی زیادی وجود دارن و اون ها توانایی این رو دارند که ابزارهای مختلفی در تمام سطوح تهیه کنند که امیدوارم کشورم و توسعه دهنگان برنامه های مختلف به همین سمت سوق پیدا کنند . 

به همین خاطر این اولین پست در این رابطه است و وبسایت راکت قول میده تمام افرادی که چنین ابزارهای رایگانی ایجاد کردند رو در سایت  معرفی کنه به همین خاطر اگر چنین ابزارهای رو سراغ دارید یا خودتون ایجاد کردید حتما برای معرفی در این پست ادرسشون رو قرار بدید یا برامون ایمیل کنید . 

خب بریم سراغ این فریمورک css ، این فریم ورک برای Grid بوده که برای تنظیم Resolation مختلف طراحی شده و شما با استفاده از اون میتونید وبسایتتون رو در Resolation های متفاوت تنظیم کنید . اطلاعات زیادی در مورد این فریمورک موجود نیست ولی امیدوارم شما دوستان از اون استفاده کنید و نقاط ضعف و قدرتش رو در این نظر بگید تا باعث این بشه که توسعه دهنده این فریمورک بتونه اون رو بهتر کنه .  توضیحات اضافی در مورد این فریم ورک در این صفحه قرار داره .

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 1 رای

/@hesammousavi
حسام موسوی
طراح و برنامه نویس

بیشتر از ۱۵ سال هست که در حال برنامه‌نویسی و انجام پروژه های مختلف هستم و ۱۰ سالی هست که آموزش برنامه‌نویسی به علاقمندان حوزه برنامه نویسی میدیم در همه این مدت الان عاشق کدزنی و چالش‌های پروژه‌های مختلفم. به تدریس علاقه خاصی دارم و دوست دارم دانشی که در این راه بدست آوردم را در اختیار دیگران هم قرار بدم. 

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

حسام موسوی

طراح و برنامه نویس

مقالات برگزیده

مقالات برگزیده را از این قسمت میتوانید ببینید

مشاهده همه مقالات