۲۰ مورد از قالب‌های داشبورد ادمین Bootstrap در سال ۲۰۲۰
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 9 دقیقه

۲۰ مورد از قالب‌های داشبورد ادمین Bootstrap در سال ۲۰۲۰

اگر بخواهید یک رابط کاربری را در بخش backend برنامه‌ی وب خود ایجاد کنید، به یک قالب ادمین نیاز خواهید داشت. این قالب مجموعه‌ای از صفحات وب می‌باشد که معمولاً به وسیله‌ی JavaScript، HTML یا CSS ساخته شده است. قالب‌ها به دلیل طراحی و سادگی فوق‌العاده، بخش مدیریتی وبسایت را دلپذیرتر و آسان‌تر می‌کنند. داشبوردهای ادمین می‌توانند به شما در ساخت یک رابط کمک کنند. این رابط متناسب با نیازهای شما بوده و می‌تواند تمام داده‌ها، آمارها و ترندهای مهم تجارت را به شما نشان دهد. محبوب‌ترین قالب‌های داشبورد ادمین با فریمورک Bootstrap 4 ساخته شده‌اند.

Flatlogic One

این قالب یک مورد کاملاً جدید در بین قالب‌های ساخته شده با تکنولوژی Bootstrap است. اگر می‌خواهید برنامه‌هایی را بسازید که دارای جداول داده و آنالیز باشند، این قالب یک انتخاب خوب خواهد بود. طراحی این قالب در ۳ رنگ مختلف در دسترس است. این رنگ‌ها شامل خاکستری، سفید و نارنجی هستند، بنابراین می‌توانید بهترین گزینه را برای محصول خود انتخاب کنید. تمام المان‌های Bootstrap را می‌توان به آسانی شخصی‌سازی کرد، به همین خاطر این قالب کاملاً واکنش‌گرا می‌باشد. Flatlogic One Bootstrap دارای نمودارهای زیبا و پس زمینه‌ای عمیق است. این داشبورد کاملاً برای توسعه‌دهندگان مناسب می‌باشد. این قالب دارای مستندات جامع و پشتیبانی کامل برای حل سریع و دقیق تمام مشکلات است.

Minimal

قالب بعدی با کمک مولفه‌های Bootstrap از طراحی زیبا و ظاهری تمیز برخوردار است. این قالب با استفاده از فریمورک Bootstrap 3+ ساخته شده می‌باشد و شامل تعداد مختلفی از مولفه‌های UI است. این قالب کاملاً واکنش‌گراست و به دلیل استفاده از مولفه‌های مختلف در UI و ویجت‌ها، برای هر نوع برنامه‌ی وب مناسب خواهد بود.

Target

قالب بعدی در لیست ما کاملاً رایگان است و می‌تواند برای هر دستگاهی بهینه‌سازی شود. یکی از مزایای آن را می‌توان پشتیبانی از JavaScript و JQuery دانست. این قالب به طرز شگفت‌انگیزی طراحی شده است و کاملاً واکنش‌گرا و سفارشی می‌باشد. این قالب دارای تعداد مختلفی از تمام مولفه‌های UI است که برای محصول شما الزامی خواهد بود. اگر به دنبال قالب متریال دیزاین هستید، این مورد می‌تواند بهترین انتخاب شما باشد.

Klorofil

اگر به دنبال یک قالب رایگان با طراحی زیبا و مدرن هستید، این مورد یک انتخاب عالی به نظر می‌رسد. این قالب ۵۰ مولفه دارد و شامل نمودارهای زیبا، جداول مختلف، جداول زمانی، اعلان‌ها، لیستی از وظایف و تمام چیزهایی است که شما برای محصول خود به آن نیاز دارید. این قالب دارای صفحاتی است که برای استفاده کردن آماده هستند؛ مثلاً صفحه پروفایل، صفحه‌ی ورود یا صفحه قفل. به همین خاطر است که استفاده از این قالب برای کاربران جدید هم آسان خواهد بود.

Paper

این قالبِ کاملاً واکنش‌گرا به خاطر طراحی زیبای خود مشهور است. این قالب ساده بوده و برای تازه‌واردها مناسب می‌باشد. پروژه شما با این پنل backend بسیار جذاب به نظر می‌رسد و می‌توانید آن را به راحتی با نیازهای محصول خود تطبیق داده و پنل خاص خودتان را ایجاد کنید. یکی از مزیت‌های این قالب را می‌توان در دسترس بودن دو نسخه از آن دانست. یک نسخه مربوط به توسعه و دیگری مربوط به تولید است.

Light Blue Lite

این قالب یکی از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب است. قالب دارای یک طراحی عالی و زمینه‌ای عمیق است. تکنولوژی Bootstrap HTML5 این قالب را کاملاً واکنش‌گرا کرده است. این مورد با استفاده از JavaScript ساخته شده، بنابراین هیچ فریمورکی وجود ندارد. اگر به دنبال قالبی برای برنامه‌های SAAS یا برنامه‌ی مدیریت پروژه هستید، جستجوی شما در اینجا به پایان می‌رسد.

Collective

این مورد یک گزینه عالی برای هر برنامه یا وبسایتی است. همچنین شامل قابلیت‌هایی برای نظارت بر آمار کاربران فعال یا بازدیدکنندگان روزانه است. طراحی را می‌توان مزیت اساسی این قالب دانست. فضای سفید استفاده شده در پس زمینه، اطلاعات را خواناتر و آنالیز کردن را آسان‌تر می‌کند. تمام اطلاعات اصلی در بالا قرار داده شده است. در سمت چپ یک نوار را مشاهده می‌کنید که در صورت عدم نیاز، می‌توانید آن را مخفی کنید.

طراحی ساده‌ی این قالب یک مزیت به شمار می‌آید. این قالب تمام آنچه را که نیاز دارید به شما نشان خواهد داد. با Bootstrap ساخته شده و دارای المان‌های مختلف UI مثل دکمه‌ها، آیکون‌ها و موارد دیگر است. این داشبورد شامل نمودارها و تمام اطلاعات مهم برای تجزیه و تحلیل صفحه‌ی وب شماست. همچنین شامل ۷ صفحه‌ی آماده برای استفاده است تا فوراً بتوانید کار بر روی محصول خود را شروع کنید.

Kenny

این قالبِ کاملاً واکنش‌گرا برای هر نوع برنامه‌ی وب مناسب خواهد بود. می‌توانید قالب را به راحتی سفارشی کرده و آن را متناسب با نیازهای خود تنظیم کنید. این قالب دارای بیش از ۹۰ صفحه و ۴ نوع داشبورد مختلف برای انتخاب کردن است. وجود المان‌های UI زیاد و ویجت‌ها به کاربران کمک می‌کند تا بدون هیچگونه مشکلی بر روی یک محصول کار کنند.

Chain

این قالب دارای یک طراحی مدرن است که به راحتی می‌توان آن را برای دستگاه‌های گوشی و تبلت سازگار کرد. این مورد کاملاً واکنش‌گرا بوده و همانند موارد قبلی دارای بیش از ۵۰۰ مولفه UI، سه نوع نمودار و قالبی برای صندق پستی می‌باشد. تمام این مسائل باعث می‌شود تا این قالب، گزینه‌ی مناسبی در مجموعه قالب‌های ادمین ساخته شده با Bootstrap باشد.

Sing App HTML5 Lite

اگر به دنبال یک قالب رایگان و شیک هستید، قطعاً این تنها گزینه‌ی شما خواهد بود. این قالب HTML5 کاملاً واکنش‌گرا می‌باشد و شامل تمام مولفه‌های UI مورد نیاز شما است. این قالب بدون هیچگونه فریمورکی ساخته شده است. همچنین دارای نمودارهای مختلفی برای آنالیز، اعلان‌ها، آیکون‌ها و سایر ویژگی‌های برنامه‌ی وب شماست. با کمک آن می‌توانید محصول خود را به وضوح نشان دهید.

Monster Lite

یکی از ویژگی‌های اصلی این قالب، در دسترس بودن نسخه‌های رایگان و حرفه‌ای (Pro) آن است. نسخه رایگان این قالب دارای ۱۰ المان UI، ۷ قالب صفحه، ۱۰ پلاگین و همچنین بروزرسانی‌های مادام العمر رایگان است. اگر می‌خواهید از این الگو برای اهداف تجاری استفاده کنید، باید نسخه حرفه‌ای را خریداری کنید. این نسخه دارای بیش از ۵۰۰ المان UI، ۷۰۰ قالب صفحه‌ی آماده برای استفاده و ۴ داشبورد مختلف می‌باشد.

Lumino

این قالب با استفاده از Bootstrap HTML5 ساخته شده است. این مورد بهترین پنل ادمین backend می‌باشد زیرا دارای ویجت‌ها، نمودارها و مولفه‌های UI مختلفی است. شما می‌توانید رنگ آن را با SAAS تغیر دهید. این قالب دارای یک فهرست بوده و عملکردهایی درونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. مانند مورد قبلی که گفته شد، این قالب نیز می‌تواند به نسخه حرفه‌ای ارتقا داده شود.

Flash Able

مزیت اصلی این قالب را می‌توان تمرکز بر عملکرد دانست. همین موضوع آن را به یکی از جامع‌ترین قالب‌ها تبدیل کرده است. این قالب سریع و کاملاً واکنش‌گرا بوده و متناسب با هر دستگاهی می‌باشد. قالب به زیبایی کدنویسی شده و ساختاری ظریف دارد که استفاده از آن را آسان می‌کند. توسعه‌دهندگان بیش از ۱۶ صفحه، ۱۵۰ ویجت و بیش از ۱۴ طرح مختلف را برای سازگاری بهتر با نیازهای شما در آن قرار داده‌اند.

Ample Lite

نسخه‌ی رایگان این قالب عالی دارای تمام موارد لازم برای شروع است. این مورد شامل ۷ قالب صفحه، ۱۰ المان UI و ۱۰ پلاگین است. اگر می‌خواهید از قابلیت‌های بیشتر آن استفاده کنید، می‌توانید نسخه‌ی حرفه‌ای آن را خریداری کنید. این نسخه دارای بیش از ۳۰۰ المان UI، ۶ طرح اپلیکیشن، ۶ حالت داشبورد، ۷ نسخه آزمایشی و ۱۶۰ قالب صفحه است.

Majestic

این قالب به شکلی فوق‌العاده کدنویسی شده است. همچنین ساده، دوستانه و متناسب برای هر نوع وبسایتی است. می‌توانید هم برای گوشی و هم برای دسکتاپ از آن استفاده کنید. کاملاً واکنش‌گرا بوده و از لحاظ شخصی‌سازی هیچگونه مشکلی ندارد. حتی یک کاربر جدید هم می‌تواند با کمک این قالب یک وبسایت را خلق کند زیرا کدهای آن واضح و تمیز هستند.

Royale UI

آخرین نسخه Bootstrap این قالب را قوی و روان می‌کند. این قالب شامل مولفه‌های ضروری UI و ابزارهایی مفید است. در اینجا موضوع مهمتر را می‌توان طراحی باشکوه آن دانست زیرا محصول شما را بی‌نقص نشان می‌دهد. سفارشی‌سازی هر ویژگی آسان بوده و قالب دارای تمام مستندات لازم می‌باشد. این قالب کاملاً واکنش‌گراست و همین باعث شده تا به یکی از گزینه‌های جالب در بازار قالب‌های Bootstrap تبدیل شود.

BootstrapDash/ Stellar

با اولین نگاه به این قالب متوجه طراحی زیبا و کدهای واضح آن خواهید شد. این قالب با کمک مولفه‌های UI و سفارشی‌سازی، تمام خواسته‌های شما را مد نظر قرار می‌دهد. Stellar Admin در برنامه‌های Backend پیچیده و ساده بسیار خوب عمل خواهد کرد. این قالب دائماً بروزرسانی می‌شود، به همین خاطر دیگر نیازی به نگرانی نیست. این قالب آماده است تا تجربه‌های فوق‌العاده‌ای را برای شما در دسکتاپ و گوشی رقم بزند.

Purple

این قالب با طراحی شکوهمند و مدرن خود شما را عاشق خودش می‌کند. همچنین از شیب رنگ استفاده می‌کند. قالب ادمین Purple به دلیل تکنیک‌های جالبی که در تجسم دارد، برای داده‌های پیچیده و ساده بسیار مناسب است. این قالب به شما امکان اتوماسیون GULP را می‌دهد و شامل مولفه‌هایی آماده برای استفاده، فرم‌های پیشرفته و نمودارهایی زیبا است. تمام این موارد سبب شده تا این قالب به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل شود.

منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
4 از 2 رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی