جشنواره بهارانه راکت! ۳۵% تخفیف ویژه بر روی دوره‌های آموزشی

مشاهده دوره‌ها
ثانیه
دقیقه
ساعت
روز
10 ایده تجاری کوچک برای سرمایه‌گذاری در سال 2022
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 5 دقیقه

10 ایده تجاری کوچک برای سرمایه‌گذاری در سال 2022

اپیدمی کووید-۱۹ بر رفتار انسان‌ها در استفاده از خدمات و محصولات، تاثیرات بلندمدتی گذاشته است. بنابراین باید استانداردهای جدید را با دقت قبول کنیم. شاید ایده‌های تجاری بزرگی که قبلاً وجود داشته، دیگر در دنیای امروز موثر نباشند. ایده‌های تجاری باید براساس واقعیت‌ها و تغییرات باشند. بنابراین ایده‌های تجاری خود را براساس کووید 19 بازنگری و بازسازی کنید.

ما در این مقاله 10 ایده تجاری کوچک را گرد هم آورده‌ایم که می‌توانند در سال 2022 به موفقیت برسند.

1. سرویس خدمات‌رسانی

این موضوع کاملاً واضح و قابل درک است. در طول اپیدمی ویروس کووید ۱۹، بسیاری از شرکت‌ها به پلتفرم‌های دیجیتال روی آوردند. این افزایش تقاضا باعث شده تا درخواست‌ها برای سرویس‌های خدمات‌رسان بالاتر برود. این سرویس‌ها کالا یا خدمات را با موفقیت به دست مصرف‌کننده می‌رسانند. این سرویس‌ها با خدمات مفیدی که ارائه می‌دهند، به طور روزانه در حال رشد هستند.

2. رستوران الکترونیکی

تجارت مواد غذایی به آرامی در حال رشد بوده و کووید 19 توانسته تاثیر اندکی بر این تجارت داشته باشد. کووید باعث تغییر کردن رژیم غذایی مردم شده بنابراین باز کردن یک رستوران الکترونیکی ایده بسیار خوبی خواهد بود. با محبوبیت روز افزون پلتفرم‌های دیجیتال، تحویل دادن مواد غذایی به دست مصرف‌کنندگان نیز در حال افزایش است. امروزه سفارش دادن یک غذای خاص در خانه خیلی رایج‌تر از بیرون غذا خوردن است. تحویل دادن غذا به صورت آنلاین، یک ایده تجاری کوچک اما موثر بوده که می‌تواند پویایی تغییرات موجود در رفتار مصرف‌کننده را درک کند. 

3. خدمات مراقبتی در منزل

داشتن یک زندگی پرمشغله باعث شده ما به خدمات مراقبتی برای سالمندان، حیوانات خانگی یا کودکان نیاز داشته باشیم. شاید این یک ایده تجاری کوچک باشد، اما پتانسیل بالایی برای رشد در آینده دارد. می‌توانید یک وبسایت ساخته و در خدمات پزشکی محل خود ثبت‌نام کنید. کسانی که به دنبال خدمات مراقبتی در منزل هستند، می‌توانند از این طریق با شما تماس گرفته و از خدمات بهره‌مند شوند.

4. اپلیکیشن تناسب اندام

کووید 19 باعث ایجاد اختلال در ورزش کردن بسیاری از افراد شده است. خیلی‌ها به خاطر وجود کووید، دیگر نمی‌توانند به باشگاه بروند. با ظهور اپلیکیشن‌های تناسب اندام، این نیازها برطرف شد. مردم به خوبی از این برنامه‌ها استقبال کردند و آن‌ها فوراً در بین همه محبوب شدند. مردم به مرور زمان به فعالیت‌های بدنی مانند یوگا یا سایر برنامه‌های ورزشی دیگر روی می‌آورند. اگر به تناسب اندام علاقه دارید، می‌توانید به راحتی یک تجارت آنلاین راه‌اندازی کنید. مطمئناً در آینده رشد چشمگیری خواهید داشت.

5. آموزش آنلاین

بخش آموزش یکی از بخش‌هایی بود که بیشتر از همه تحت تاثیر محدودیت‌های کووید 19 قرار گرفت. با بسته شدن موسسات آموزشی، تقاضا برای تدریس آنلاین به میزان چشمگیری افزایش یافته است. براساس گزارشات اعلام شده، دانلود اپلیکیشن‌های آموزش آنلاین در این مدت 300 درصد افزایش داشته است. آنلاین شدن صنعت آموزش باعث کاهش تاثیرات منفی در تفکرات جوانان شده و یک تجارت با پتانسیل بالا را برای آینده به وجود آورده است.

7. فروشگاه اینترنتی پوشاک

پوشاک برای همه ما یک ضرورت به حساب می‌آید. محدودیت‌های کووید 19 باعث شده تا مردم به فکر راه‌اندازی فروشگاه‌های آنلاین لباس باشند. این یک ایده تجاری کوچک با نیازهای مالی محدود است. می‌توانید کالاهای مورد نیاز خود را غیرحضوری خرید کنید. انجمن‌های آنلاین می‌توانند برای افزایش فروش مفید باشند. حتی می‌توانیم کمیسیون‌های فروش را براساس علایق و نیازهای مشتریان خود پیدا کنیم.

8. مشاور شغلی

اپیدمی کووید 19 تاثیرات مخربی روی اشتغال کشورها داشته است. امروزه افراد زیادی به دنبال شغل می‌گردند. اگر می‌توانید در پیدا کردن شغل به دیگران کمک کنید، این یک فرصت عالی برای شروع تجارتی جدید است. می‌توانید به متقاضیان کمک کنید تا مهارت‌های خود را ارتقا داده و به فرصت‌های شغلی زیادی برسند. هدایت شغلی یک مفهوم تجاری است که پتانسیل زیادی برای توسعه پیدا کردن دارد.

9. فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

اپیدمی کووید 19 باعث شده مصرف‌کنندگان مواد غذایی خود را به جای مراجعه به فروشگاه‌های محلی، از اپلیکیشن‌های آنلاین خریداری کنند. این موضوع یک روش آسان برای خرید مایحتاج روزانه است. فروشگاه‌های آنلاین کالاهای خود را از طریق پلتفرم‌های دیجیتال به بازار عرضه می‌کنند. سپس افراد خاصی این کالاهای خریداری شده را مستقیماً به مشتری تحویل می‌دهند. شاید یک ایده تجاری کوچک باشد اما می‌تواند فرصت‌های شغلی زیادی را برای شما ایجاد کند.

10. کلاس‌های رقص مجازی

افرادی که به رقصیدن علاقه دارند، می‌توانند با برگزاری کلاس‌های آنلاین به سایر متقاضیان آموزش دهند. پس از اپیدمی کووید 19، افرادی بیشتری به سراغ کلاس‌های رقص آنلاین می‌روند. شما برای پخش کردن آموزش‌های خود به یک کانال آنلاین نیاز خواهید داشت. یک فرصت تجاری عالی که می‌توانید در حین آموزش به دیگران از آن استفاده کنید.

 منبع

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
5 از 3 رای

/@Pemi.razmi
علیرضا داداشی
دانشجوی مهندسی پزشکی

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

علیرضا داداشی

دانشجوی مهندسی پزشکی