۱۶ مورد از بهترین پوسته‌های رایگان بوت‌استرپ
ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ: 7 دقیقه

۱۶ مورد از بهترین پوسته‌های رایگان بوت‌استرپ

مطمئنا اکثریت ما با بوت استرپ آشنایی داریم. فریمورکی که به ما قابلیت این را می‌دهد تا با سرعت هر چه بیشتر بتوانیم صفحات وب خودمان را طراحی بکنیم. با استفاده از بوت استرپ و با قدرت گرفتن از HTML و CSS به سرعت می‌توانید دکمه‌ها، فرم‌ها، منوهای ناوبری و چیزهای بسیار دیگری را به صفحات وب خودتان اضافه کنید. همچنین می‌توانید از یکسری پلاگین و ابزارهای جاوااسکریپت نیز بهره بگیرید.

در حالیکه می‌توان دلایل بسیار زیادی برای انتخاب یک قالب رایگان بوت استرپ داشت اما از آنجایی که آن‌ها با رویکرد «سازگاری با موبایل» ساخته می‌شوند، بنابراین استفاده از آن‌ها را نیز موجه می‌سازند. این کار باعث می‌شود که شما سرعت بسیار بیشتری حتی نسبت به طراحی دستی داشته باشید. البته یک موضوع نیز حائز اهمیت است و آن این است که بوت استرپ تنها برای افراد مبتدی نیست، بسیاری از افراد پیشرفته و طراحان حرفه‌ای وب نیز از بوت استرپ برای طراحی رابط‌های کاربری خودشان استفاده می‌کنند.

در این مطلب قصد دارم شما را با لیستی از پوسته‌های رایگان‌ بوت‌استرپ همراه کنم که قطعا می‌توانند کارایی بالایی را برای شما به ارمغان بیاورند:

۱. Agency

Agency قالب رایگان بوت استرپی است که براساس طراحی Golden PSD Theme by Mathavan Jaya شکل گرفته است. استفاده از این قالب برای شرکت‌ها و استارتاپ‌های کوچک بسیار مناسب است. همچنین باید بگویم که صفحات این طراحی کاملا واکنشگرا هستند. از آنجایی که این قالب با استفاده از بوت استرپ ۴ طراحی شده است، بنابراین شما امکانات شخصی‌سازی بسیار زیادی را دریافت خواهید کرد و همچنین سازگاری بالایی را با آخرین نسخه‌های مرورگرهای مدرن خواهید داشت.

۲. 24 News

24 News یک قالب بسیار مناسب برای شبکه‌ها و وبسایت‌هایر خبررسانی است. این پوسته با استفاده از بوت استرپ ۴ طراحی شده و ویژگی‌های فوق العاده خوبی را ارائه می‌دهد. از جمله آن‌ها می‌تون به پس زمینه پارالکس، انیمیشن‌های زیبا و نرم، تصاویر و ویدیوهای چندگانه در اسلایدر و چیزهای دیگر اشاره کرد.

۳. Polaroyd

خواه که بخواهید یک وبسایت برای یک آژانس ساده بسازید تا یک شرکت، باید بگویم که این مورد واقعا زیبا و کارآمد است. شخصی‌سازی آن بسیار ساده است و ویژگی‌های پیشفرض بسیاری را به شما ارائه می‌دهد. از همین رو می‌توان گفت که بسیار منحصر به فرد است. جدای از قالب صفحه اصلی، از یک طراحی خاص برای منوها، صفحات مربوط به نوشته و وبلاگ و... استفاده می‌کند. همچنین میزان سازگاری بالایی نسبت به مرورگرهای مختلف دارد.

۴. Neat

اگر دنبال یک طراحی زیبا برای نمایش کارهای آژانس طراحی‌تان هستید و می‌خواهید ظاهر نمونه کار و... خوبی داشته باشید، NEAT واقعا می‌توان گزینه خوبی برای شما باشد. این قالب از ویژگی‌های مدرن بوت استرپ استفاده می‌کند و همچنین در آن برای انیمیشن‌ها از جی‌کوئری استفاده شده است. در صفحه اصلی آن نیز یک Hero Image قرار گرفته که حائز اهمیت است. یک فایل .SCSS نیز در این پوسته وجود دارد که برای شخصی‌سازی پوسته می‌شود از آن استفاده کرد.

۵. Marble

این پوسته در اصل برای نمایش نمونه کارها طراحی شده است اما از آنجایی که انعطاف پذیری بالایی دارد می‌تواند برای کاربردهای دیگری نیز استفاده شود. واکنشگرا بودن این قالب اجازه می‌دهد که همه چیز به خوبی در موبایل و دیگر دستگاه‌ها نمایش داده شود. وجود انیمیشن‌های روان و در عین حال برجسته، نمای بسیار زیبایی به پوسته داده است.

۶. Lattes

پوسته Lattes با هدف استفاده در شرکت‌های کوچک طراحی شده است. این پوسته قابلیت ویرایش بالایی دارد و می‌تواند برای استفاده‌های بزرگ‌تر نیز استفاده شود. جدای از آنکه این پوسته به صورت کامل واکنشگرا است، کاملا با مدرن‌های مختلف نیز سازگاری دارد.

۷. Material Kit

تمام المان‌های رابط کاربری که در بوت استرپ وجود دارد را می‌توانید با یک ظاهر جدید در این کیت مشاهده کنید. در واقع توسعه‌دهندگان این کیت، المان‌های رابط کاربری را براساس سیستم متریال دیزاین گوگل طراحی کرده‌اند. در حالت رایگان، در این کیت بیشتر از ۶۰ کامپوننت طراحی همراه با صفحاتی نمونه کدنویسی شده است. با پرداخت ۷۹ دلار می‌توانید نسخه حرفه‌ای آن را تهیه کنید که شامل ۱۰۰۰ کامپوننت، هفت پلاگین و ۱۱ برگه نمونه است.

۸. Elate

این قالب به شما یک پوسته تک صفحه‌ای را همراه با انیمیشن‌های ساده‌ای در پس زمینه می‌دهد که به نظر طراحی را بسیار جذاب می‌کند. همچنین یکسری استایل را به صورت رایگان ارائه می‌کند که به عنوان یک پکیج رایگان در کنار قالب می‌توان استفاده شود.

۹. Initio

این مورد یک طراحی کلاسیک و ساده برای نمونه‌ کارهای شخصی/شرکتی است که می‌تواند اطلاعات بسیار زیادی را بدون زیاد درگیر شدن با رابط کاربری، به کاربران بدهد. همچنین در این صفحه یک جعبه CTA بزرگ وجود دارد.

۱۰. Creative

این مورد یک پوسته وردپرسی با گزینه‌های منعطف و استایل سفارشی‌سازی شده است. همچنین می‌توان در صفحه اصلی وبسایت می‌توانید یک تصویر بزرگ را همراه با انیمیشن‌های کوچکی مشاهده کرد. وجود ویژگی‌های و پلاگین های مختلف در این پوسته، این قابلیت را به شما می‌دهد تا بتوانید به خوبی از آن در پروژه شرکتی بعدی‌تان استفاده کنید.

۱۱. Cardio

همانطور که نام پوسته اشاره دارد، این مورد یک پوسته بوت استرپی تک صفحه است که ساده و در عین حال رنگی است. اگرچه پوسته به صورت کلی برای باشگاه‌ها و وبسایت‌های مشابه طراحی شده است اما باید بگویم که قابلیت استفاده از آن برای صنایع دیگر نیز بالاست.

۱۲. Freelancer

این مورد برای فریلنسرها عالی است. یک صفحه بوت استرپی بسیار ساده و در عین حال کامل از نظر محتوایی! استفاده کردن از این پوسته بسیار ساده است، همچنین با وجود یک قسمت برای ناوبری کردن وبسایت، کار کردن با آیتم‌های مختلف بسیار لذت بخش است.

۱۳. Pratt Theme

اگر دنبال چیزی می‌گردید که کار کردن با آن ساده باشد و در عین حال بتوان با آن یک صفحه فرود و یا یک صفحه «Coming Soon» را ایجاد کنید می‌توانید از این پوسته استفاده نمایید.

۱۴. Magister

می‌توان این مورد را خالص‌ترین پوسته (یعنی به صورت کامل در بوت استرپ طراحی شده) بوت استرپ در نظر گرفت. وجود انیمیشن‌های کوچکی برای تغییر در بین صفحات به آن حس بسیار زیبایی داده است.

۱۵. SB Admin 2

اگر دنبال یک پوسته زیبا و واقعا کاربردی برای صفحه ادمین وبسایت‌تان هستید می‌توان از این مورد بهره برد. این پوسته حاوی یک سایدبار است و همچنین قابلیت‌های بصری‌سازی متفاوتی را در صفحه داشبورد خود فراهم می‌کند.

۱۶. Studio

این پوسته نیز یک قالب مناسب برای طراحی وبسایت‌های تک صفحه‌ای است. همچنین در آن از Font Awesome نسخه ۴ همراه با کمی تغییرات و سفارشی‌سازی‌ها استفاده شده است. از این پوسته تقریبا می‌توانید برای کارهای مختلفی استفاده کنید.

چه امتیازی برای این مقاله میدهید؟

خیلی بد
بد
متوسط
خوب
عالی
در انتظار ثبت رای

/@arastoo
ارسطو عباسی
کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا

کپی رایتر، یوایکس رایتر، متخصص سئو محتوا و… عناوینی هستن که می‌تونم حرفه‌ام رو باهاشون خلاصه کنم اما جدای از این موارد، کتاب نوشتم، پادکست ضبط کردم، مارکتینگ محتوا انجام دادم و خلاصه تجربیات تا بخوایید در زمینه کلمات کسب کردم.

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

ارسطو عباسی

کارشناس تولید و بهینه‌سازی محتوا